sjukkkk!

ja nu orkar ja inte vara sjul nå mera alltså.. mån tis ons räcker gott och väl för mig..
även fast ja fortfarande har ont i halsen och huvve och öronen och allt jävla skit så räcker de nu-.. yess..

idag har ja inte gjort nått.. varit hemma och försökt att krya på mig.. åkte ut med tres till njrunda en sväng bara..
för att försöka få ite luft och hämta lite medocin :p å lte pengar så klart..
peter och carina bjöd på middag! grillat och potatisgratäng.. mums. :P

¨å nu sitter ja här hemma igen! å det är så tråkigt att bara sitta hemma och glo på tv eller sitta här!
i morron blir det jobba! äntligen komma tillbaka till mina bruttor.. ja förstår att ni saknar mig..
ja saknar er som fan :P

har fönstret öppet å ja hör bilar hela tiden som åker ner på stan gasar så man tro bilen ska sprängas.. :P haha

Crusing i kramfors på lördag.. längta lite eller.. fyfan va underbart.. alltid bästa crusingen har ja kommit fram till!!

aja nu ska ja och elvis se lite på dumburken! å hopppas ppå att han sover hela natten!
och inte kommer på vid 4 att det är jätte roligt att hoppa på mig i sängen! haha

tack å hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0