nykter och städad helg..

Ja denna helg blev lugn, iaf om man tänker´på alkoholintaget! inte en droppe...

I fredadgs körde ja några fyllon, såg en film och sov...

I lördags jobbade ja... men eftersom ja passar på att vara sjuk nu i stället för nästnästa vecka
då ja åker utomlands så klarade ja 2 timmar på jobbet.. sedan åkte ja hem och sóv..
mådde inge bra alls... :(
Gick till tres på eftermiddagen och åkte sedan till njurunda! pub afton på juniskär!
alla var där, utom ja... Åkte ut 4 ggr med folk... som tur bara en gång därifrån...
11 stycken satt vi i bilen.. men ja som körde satt bra ja :P haha!
hyrde en film och somnade rätt så se´nt..

Å idag då.. ja har inte gjort så mycket.. haft en efterlängtad sov morron, dom ja inte haft
på år och dar känns det..
börjar få lite lätt panik med tankt på att ja ska flytta inom en vecka,
inte äns hämtat flyttkartongerna än.. så idag har ja städat ut allt skit på mitt rum...
fyfan va grejjer ja samlar på mig alltså.. ja måste sluta med det nu!
Sparar allt ja tar på mig.. onödig egenskap hos mig..


å eftersom att ja åker utomlands om precis en vecka har ja så
klart inte äns tänkt tanken på att börja packa till det heller..
hur ska detta sluta... glömma hälften eller ta med mer än va ja behöver så klart...
Å hur ska ja klara mig utam min kisse då en hel vecka? söta elvis..
han ligger och myser i mitt knä nu :P goproppen...

Känner mig glad idag, vet inte varför,
men ja har en känsla av att detta kommer sluta bra ändå!
magkänslan säger mig att fortsätta drömma, och inte ge upp så lätt...

Kärleken kommer av sig själv och kan inte läras.

tack eva eastwood som förgyller mina dagar med sina underbara låtar...

Åh min kille liknar inte Elvis

Åh min kille liknar inte Elvis
han har inte samma stil som Elvis
han färgar håret svart
och kallar sig för en "cool cat"
men han har inte Elvis smil
och inte Elvis skratt

Men han har ett band precis som Elvis
kör samma repertoar minsann som Elvis
och nog kan jag väl se
att det kunde bli en braksucce
om han inte hade så trång kostym
och skjortkragen på sne

så nu ska han till själva Graceland
och inspireras som han sagt
och sen skall jag få se minsann

att när han väl hem kommer liknar Elvis
har samma polisonger liksom Elvis
men han kan vara lugn
fast han är blond och lite rund
så svär jag att han ändå är
mitt enda hjärtas kung

så nu ska han till själva Graceland
och inspireras som han sagt
och sen skall jag få se minsann

Att även om han inte liknar Elvis
så är han lika bra som han på sitt vis
och vem som helst kan se
att han har gjort en braksucce
för nog är han mitt hjärtas kung-
nog är det så det är... 

UNDERBART!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0