tres och jag..

Varit på skolan idag. pallade inte hela dagen, så jag åkte hem efter halva...
Åkte hem vilade, sedan iväg till föräldrarna, lillebrorsan fyllde 17,, hmm! lillebror...
17år, fattar inte hur fort tiden går, allesnyss var han liten juh! å andra brorsan.. nyss fyllt 19 liksom..
tiden går så fort att man inte hinner blinka äns.... nästan hela tjocka släkter var där...
Roligt att träffa alla. men bara några timmar, sen blir det bara för mycket..
Tittat lite på grays anatomy nu, bra serie de dära måste ja säga..

Aja, en bild från i helgen här nere iaf...
Tres och jag!

Vet inte om hon försöker vrida nacken av mig, eller hon bara ska visa hur fin ja var i håret för kameran.. :P
tres och jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0