kärleken..


Just nu känns det som att ja inte har något som betyder kärlek i mitt liv.
Jag trode aldrig ja skulle känna så hära, för 5 år sedan trode ja att det var så hära ja ville leva...
de 5år som gått har varit både bra och dåliga, Tänk om man kunde gå tillbaka i tiden och radera det man inte ville skulle ske... Undra hur det sett ut i dag då? hade det fortfarande funkat?

Åter till värklighetens helvete..
Ingenting kommer att bli som förut.. Förstår inte hur ja har kunnat förstört mitt liv som ja gjort....
Känns som att det är hopplöst att komma tillbaka till en normalvardag och om det är överhuvudtaget värt att leva längre..

Jag är så jävla feg som inte orkar ta tag i mina problem, Vill bara försvinna härifrån.
Tänk att få börja om på nytt och bra starta om från början...
Jag tror inte att livet kan bli så mycket bättre än vad jag har haft det tills nu!

Men hur ser framtiden ut? bara jag som själv kan välja hur ja vill leva!
hur fan kan ja leva med mig själv? ja bra fråga hurru!

Jag tror jag bryter ihop snart...
hjälp mig...



Kommentarer
Postat av: And

Jag hjälper dig hjärna.. de vet du. puss

2006-11-23 @ 21:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0